There's no need to say that you love me..

Hej! :) dagen har varit helt okej! började med tyska. skoj som vanligt =D sedan gick jag till stan och mötte upp Twin, gick lite på stan, köpte en tjock-tröja på New Yorker för 99 kr =D jag älskar den redan! =D hittade även en till jag vill ha, men har inte råd. måste spara till sthlm, annars kommer jag inte ha råd att åka dit :( vilket jag vill! =D haha.  sedan kom alex och mötte oss, och så gick vi och åt Kyckling Wraps på Cornetto bar, det var helt okey! fast jag föredrar nog salladen ;D haha. efter de begav vi oss mot skolan, hade On stage, gick till växhuset med basgruppen för att fixa musiken som vi ska dansa till ;p hehe. satt inne i ett trångt rum i 3 timmar. gick tillbaka till skolan för att vi trodde att vi hade återsamling, men de hade vi inte. gick tillbaka till stan med anna, alex och twin. satte oss på Global och fikade. åt en jätte god typ choklad/cola tårtbit =D mums! haha
sedan gick vi mot Tågstationen. Träffade på 2 stycken från klassen, Julia hade just piercat tungan, I WANT I WANT TOO! =D haha
och om ett tag ska jag åka till köping med alex och testa på boxercise =d måste verkligen börja träna igen. och känner inte riktigt för att gymma, man tar sig ändå aldrig dit xD haha, och sedan kanske jag ska börja på Thaiboxning också, men vi får se för de är på söndagar. och det kostar så mycket att ta sig till v-ås. så jag vet inte om jag kommer ha råd med det ;( hehe, men skulle gärna vilja börja =D hehe
men nu måste jag byta om till lite mer tränings kläder :) ha't bra! :)


Twin väntar på maten :)


söt alex väntar på mat :)


Amanda, Simon och michelle sitter inne i den tråånga studion och gör en låt ;D


Jag och Twin i skolan :)


Alex och Anna fikar :)


Jag och twin "fikar" xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0