snart så är det fredag....

...sitter petra, mammas vän, här bredvid mig och sjunger xD haha

började dagen med att gå 20 minuter i rasktakt till lagarängsbadet i v-ås, sedan simma en kilometer, och sedan livrädda alex =D haha. så jag känner mig duktigt..
haha, när vi var klara så gick vi ut till bussen, och såg att den var utanför, så vi sprang, utan att kolla vart den gick. vi hoppade på, och så kör den ut på vägen, fast åt fel håll! haha. vi hoppar av vid första busshållsplats. och väntar på att bussen mot centralen kommer om 15 minuter. och när den kommer, så är det samma busschaför som innan xD när vi hoppas på bussen så skrattar han åt oss... haha
annars har min dag inte varit händlserik. förutom att petra gillade min mat som jag lagade till familjen xD hon satt här bredvid mig och halvt stönade xD haha! jätte kul =D

och i morgon har jag matteprov. hoppas att det går bättre än förra matteprovet (a) hehe


Jag och Petra xD
     

Kommentarer
Postat av: malin

haha söta :*

2010-02-20 @ 11:59:39
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0