I am happy :)

JAAA! jag ska på Britney Spears! =D om inte biljetterna är slut villsäga ;o men JÄVLAR om dom är de! då blir jag mindre glad! då kommer jag börja tjura kan jag lova ;o haha! men jag vill se'na! jag ska se henne! :p hehe
tack morfar för att jag får låna pengar av dig så att jag har råd med att gå :) <3



sitter inne i mum med carro <3 har just ätit, blev en macka. fyfan vad äcklig mat idag! typ gräddstuvad pyttipanna ;o ser fan ut som spyor! uuusch! har egentligen slutat, fast jag ska ha basgruppsmöte. och ett möte angående KG-partyt på onsdag där vi ska uppträda med våran låt 'tha ank song' meeed tha kwackz =D haha. men jag kommer dö! haha så jävla nervös jag kommer bli. hehe. iallafall efter de mötet är det radio. idag handlar det om smink, är det okej för killar att använda smink, när började vi sjävla använda de, i vilken ålder börjar man tänka på smink m.m.
sedan blir det hem! kommer hem runt 8 tror jag, och då ska jag träffa bäztis <3

ska du eller vill du gå på britneys konsert som är den 13 eller den 14 Juli? :) jag ska nästan helt säkert gå! :)

hoppas du får en bra dag! pusshejs!

Kommentarer
Postat av: maegy

VI SKA SE HENNE :D:D:D:D OMG :D:D:D:D:D :D <3

2009-05-25 @ 18:25:11
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0