V-ås med Anna och Evelina

åkte till -v-ås idag ju, skulle betala tågresan dit, först så får jag ingen biljett, så måste ta en ny, förlorade 40 kr på't. kändes ju kul, nu när man har så mycket också..
möter anna vid skrapan och sedan vänta på Evelina ett litet tag (: så kul att träffa dom igen! strosade runt lite på stan ett tag, och gick sedan till ett café eller nått, jag åt sallad, medans de åt typ creps eller nått (: fortsatte strosa runt på stan ett tag, eller kanske 2 timmar kanske mera, höll inte så mycket koll på klockan ;p sedan köpte vi glass. mjukglass med strössel.och har kommit underfund med att jag inte kan äta mjukglass. för mycket mjölk i det, så fick ont i magen.. usch! jag som älskar mjukglass.. satt på en bänk och pratade och solade. så himla skönt väder idag! :) sedan rund 20 i 4 gick jag mot tågstationen. ochjag höll knappt på att komma hem ;O hade 50 kr kvar till tåget, och det kostar 40 kr, om man betalar med kort, så tänkte att de inte kostade så mycket mera än de, inte över 50 kr iallafall ;o och sedan när jag ska betala hon bah; 55 kr. jag bah; aha. då har ja inte råd. blabla, sedan sa hon att jag kunde betala lite med kort och lite med pengar. så då gjorde jag de, och kom till kpg. och nmär jag kom till kpg, när jag skulle betala på bussen, så säger buss chaffisen att jag inte kan betala med kortet för att den förra inte hade gjort nå skit på maskinen man betalar med ;o och jag hade inga pengar. jag höll fan nästan på att börja gråta där ;o jag bah; hur fan ska jag nu komma hem? :o
och när jag ringer mamma och berättar de, så ser jag Elin (en vän) som ska åka förbi kolsva, och så får jag skjuts av henne :) fast, vi stannade på Big Inn, för de skulle köpa glass, ben&Jerry eller va de var, oc kulglass (: stod att det var italiensklass, tjohej på dig med säger ja! de i rom var mycket godare! ;o
kom nyss hem från michelle lämnade hennes bok, och hämtade mitt strykjärn. och nu ska jag ta't lugnt. är helt slut. har varit för mycket i solen, för lite vatten och för lite sömn. och gått mycket, samtidigt som man har varit nära gråt, och stress..
men annars har dagen vart helt bra! (:
ha en underbar kväll! (: pusshejs! <3

Kommentarer
Postat av: Jannie

tack schnygging :)



Jag gillar dom också :D

2009-06-22 @ 21:29:46
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Jannie

de är från.. hmm.. måste tänka shit. haah

2009-06-23 @ 18:10:18
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0