Gaga olala

hej! :)
Kollade på Avatar
igen fast med alex denna gång, och den var lite bättre idag, om de ens går, då den redan var så bra, haha. Men när man ser en film eller läser en bok, så ska man alltid göra de två gånger. För då förstår man mer utav den. Det gör alltid jag. ;p haha, till exemel om jag läser en bok första gången så brukar jag ofta hoppa över meningar o så. Men andra gången så läser jag hela utan undantag. Och när man kollar på film andra gången man ser den, så förstår man mer utav handlingen. I alla fall så gör jag de :p haha!

I morgon ska jag in till västerås med mamma, syster och hennes pöjk. Hon ska köpa en data skärm. och jag ska kolla om jag hittar ett headset som inte är allt för dyrt. Och efter det ska jag hem till paps och pärla klart en sak. (: hehe

Kommentarer
Postat av: Sara

jodå det är helt okej med mig med :D

2009-12-26 @ 00:18:56
URL: http://ssaraeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0