Baby before it's too late


Jag och min söta kusin (:


Syster och Kusin <3
haha nisse älskar att hålla på med mobiler, och han älskade att ta finfina bilder med min kamera xD haha


haha, här tar han på oss två ;p haha


Här äter vi dopp i grytan. jag gillar inte inte xD haha


Moster Jenny, Bror Stefan och Mormor Karin


Jag och mormor<3

Orkar inte lägga in mer bilder :p haha
men Julen har varit riktigt bra =D hehe
Fick bland annat Genom dina ögon av Stephenie Meyer, 2 present kort på kicks 100+150 kr, mystofflor, nattlinne, halsband, pennor, halsband, paradis chokladask, trisslott där jag vann 25x2, 500 kr, och sen minns jag inte xd haha!
Men den bästa julklappen i år, som jag fick tidigare var min kamera, en Canon PowerShot SX200IS<3, och jag älskar den! =D och så har jag fått ett par skor, och pengar o sånt :=)hehe
Och idag ska jag på bio, måste se avatar igen, fast denna gång med Alex =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0