The ducks are comming

Hey! dagen har varit helt okej! började med matte, hade genomgång, gick matte boken, och så fick vi även skåpnyckel. hm. fick underskåp. hatar att ha de! ;o haha! men men, är ju bara ett år. sedan byter man igen ;p haha. och så gjorde vi några tal. fick även veta att matten i morgon blir inställd, så börjar inte fören halv 2! sov moorgon! =D haha! fast, ska nog åka in tidigare ändå, måste plugga matte. och jag pluggar inte alls bra hemma. så får göra de i skolan (: hehe, jag ska bli pluggis i år! =D haha
sedan fick vi våra inloggningar på school soft, där man kan se schemat, och induviduella planeringar m.m. Efter det var de lunch. ingen got mat idag.. smakade jätte konsigt.. hehe. sedan hade vi enerpenjörskap, fick lite infromation angående UF(ung företagande) som startar i år. Ska nog bli kul tror jag! och så gjorde vi några grupp övningar/arbeten och sådant. slutade runt halv 4, satt med mina vänner och bollade idéer angående UF och sånt. fyra kom alex pappa och hämtade oss. och så skjutsade han hem mig.
har inte gjort så mycket mera idag. hade tänkt gå ner till gymmet snart, fast, jag vet inte rikigt om jag orkar. är helt slut i kroppen. är jätte trött och seg. annars så får jag gå ner i morgon. och så tar jag ett långt varmt bad snart. får se hur de blir med de ;D hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0