Thoes days where the best in my life


Jag och Alex mötte den där lilla äckliga ormen igår när vi var ute och gick, trodde allvarligt att jag skulle dö! skrek och hoppade xD haha, Det stod någon kille och kollade på oss också xD haha!


Alex bygga tält =D


Vi slet som rumpnissar för att få igång den där elden! men tillslut fick vi igång den (y)


Vaknade i morse runt 5-6 tror jag, utav att det regnade.. varför ska det alltid regna när man tältar? :O haha

Det var kul att tälta! =D detta ska jag göra om massor i sommar (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0