walkin' on sunshine

sitter hemma hos bäztis, hon har roligt, sitter och tar kort på sig själv och sedan gör så att bilderna blir antingen ihop tryckta, eller uppblåsta xD haha.
medans jag sitter här och äter Kanolds Gräddkola original, super goda! eller vad tycker ni? (: och så lyssnar jag lite på Aly & A.J!
dagen har varit helt okej, jag och bäztis har varit ute och blåst såpbubblor. haha. såpbubblor får så härliga färgen, när dom skimarar och allt. sedan har jag träffat mamma, petra, moa och syster ett litet tag. första gången jag ser min lilla syster på lite mera än en vecka, hon har ju varit i polen och varit i konsentrationsläger och sånt.
ikväll ska iallafall jag och bäztis kolla på "barnhemmet" och äta chips :) har länge velat se filmen, har bara inte släpat mig upp och hyra den, men idag så gjorde vi det (antagligen eftersom att vi ska se den ikväll xD haha)

Btw. jag har fått alla plastpåsar sålda nu =D känns riktigt skönt. fast, alla pengar har inte kommit än. ;/ men det ska nog gå, får dom iallafall under nästa vecka! hehe.
aja. nu ska jag vara social mot min bästa vän lite :) ha en bra kväll/eftermiddag <3

(kolla på bäztis blogg för mer bilder från dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0