In Another Life

Hejsan! sitter hemma hos mamma nu. fyfan vilken natt, inte mycket sömn. åker hem från kpg runt 2 - kvart över 2, kommer hem till malin runt hlav 3, då står ett utav deras fönster vidöppet ;o första tanken var: lasse har kommit hem på något vis och öppnat fönstret. sedan när vi kommer fram till trappen vid dörren ligger det massa papper som är nerblodat ;o malin får panik och springer in - lasse är inte hemma - vi letar i hela husetmen ingen är hemma alls. sedan går sussie in i deras sovrum, och under fönstret ligger en sönder kryka på golvet, andra tanken - det har bli vit inbrott - sedan efter ett tag så ringer någon och säger att lasse är inne på akuten i v-ås, för han har blivit misshandlad. och att det var lasse som hade klättrat in genom fönstret för han hade inga nycklar. fynfan vilken natt. och lasse har inte fåt tkommit hem än, och kommer troligt vis inte få komma hem fören i kväll. hela hans ena sida utav ansiktet är helt svullet ror jag sussie sa. usch!. tycker så synd om alla dom, malin amanda och sussie. och såklart om lasse.
vaknade runt 12 och var helt död. och jag somnade runt 4 tror jag. och nu ska jag duscha, sedan börja packa! för i natt drar jag till ROM! =D så blir inte mycke sömn i natt heller. hehe. men ajg får sova på planet och i bussen till flygplatsen (: hehe.
så det kommer inte bli några inlägg underhela veckan. om jag inte hittar någon data jag kan låna och skicka in ett litet inlägg (: men jag skriver mera under dagen! ha det så bra nu! <3

Kommentarer
Postat av: m

:( <3

2009-05-31 @ 16:28:31
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0