Ooo, these emotions I never knew, Of some other world far beyond this place

SOMMARLOV! =D<3
rostad macka med salami är så gott! haha!
dagen har varit helt okej! tror jag har skrattat hela dagen, eller iallafall haft ett leende på mina läppar, har varit så glad (: på avslutningen så var det några från 1-2-3 som sjöng och spelade några låtar. sedan delade de ut stipendier och sådan, 2 av mina vänner fick, alex för att hon är så nogrann och duktig på att rita, och johanna för att hon är så mål inriktad och duktig på musiklektionerna :) grattis till er <3 fast, bäst var nog slutet efter att vi sjungit den blomster tid nu kommer, så ställde sig alla upp på hela KG och sjöng hej du gamle indian (3 killar från 2'an har skrivit den, så jävla härlig låt!), det var ren KG-känsla! haha. kommer sakna det på kg när jag byter till hösten.. <3
efter avslutningen fick vi betygen, 2 gn, 4 vg, och 2 ig'n som jag har repareat, så jag har inte Ig längre, hade lämnat in uppgifterna lite försent. så det blir ändrat tills i höst!  :)
sedan gick jag, alex, michelle, anna, evelina, johanna och tom och fikade på ett litet mysigt café inne i centrala v-ås! åt en glass  ;p haha
sedan var jag, alex och michelle tvungna att åka med 12.08 tåget hem. fast då var vi tvungna att vänta i köping i 1 timme tills bussen kom. fast det var lite roligt ;p hehe och solen kom fram! :) hehe, vi fotade lite och så med michelles kamera :) så bilder från de kanske kommer någon gång ;p hehe
sedan har jag varit till blomster affären och köpt en liten ros till min syster. annars har inte så mycket hänt. runt halv 6 ska jag och malin gå till malma skolan och kolla på deras avslutning (:
och nu ska jag sova! haha. kände direkt när jag kom hem hur jag bara skule kunna falla ihop i en hög på golvet och soova. vart jätte trött ;p hehe. fast jag inte varit trött alls på hela dagen. hehe

jag hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! :) pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0