There are some nouns in the English language that are always written in singular

haha, jag råååkade skämma ut mig idag igen xD haha, jag skulle skrämma evelina, så jag ställde mig bakom skåpen, och så hörde jag hur någon gick mot mig, och så hoppad jag fram och viftade med armarna och sa "wiiiih" och så var det någon kille i två'an ;o HAHHA!

och jag tror att jag har hittat ett linne till avslutningen som bara kosta 129kr, den är typ vit/gul och blommor som ett peace tecken :) så sööt är den! 

snart har jag engelska test, jag är verkligen inte bra på engelska grammatiken, så det kommer inte gå bra! och jag fick reda på att vi hade det i måndags, och då kunde jag inte plugga eftersom jag kom hem runt 9 och då firade jag min syster, och i går pluggade jag lite. så ja, det går gå som det vill! har iallafall G i engelska (; haha.
 
nu ska jag plugga! ha det bra! pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: E

yees, jag älskar den :D

okej va bra

pusss <3<3

2009-06-10 @ 11:57:06
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Jannie

godmorgon!

2009-06-10 @ 13:35:25
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis. ahha. men göra idag? :)

2009-06-10 @ 14:52:50
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Tittar in hos dig..



//Milly ♥

2009-06-10 @ 15:32:49
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0