snart börjar sommarlovet :)

usch! jag fick hicka nyss. och jag som inte har haft det på väldigt länge ;o haha, det känns som om hela min bröstkorg ska tryckas ut xD haha! sitter och kollar på Navy CIS :) älskar det programmet! speciellt abby ;d haha, hon har ne sån härlig stil och allt! :D haha sedan när det har slutat ska jag gå och lägga mig, för jag ska upp tidigare i morgon. eftersom att det är avslutning och allt :) jag måste raka min ben, och det tar ett tag xD haha ;p men nu ska jag fortsätta kolla på programmet! ha det bra! pusshejs <3
 
tack så hemskt mycket malin! <3
du är helt otorligt bra! jag älskar dig bästis <3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

söt blogg :) du får jätte gärna hjälpa mig och säga vad du tkr om min design.. :S har lite svårt att välja.. ha de bra.. :)

2009-06-10 @ 23:57:23
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: tack för hjälpen :D

2009-06-11 @ 00:56:08
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0