people killing, people dying, children hurtin you hear them crying

usch! fett läskigt! bara idag har ett utlandsnummer ringt mig 2 gånger, och har ringt mig flera gånger förut. samma nummer och allt. så idag gick jag in på google, och kollade vart riks nummret kommer ifrån, och gissa vart det är ifrån ;o VATIKANSTATEN ;o lite läskigt känns det, eftersom att jag var där förra onsdagen ;o jag undrar bara hur de kunde ha fått mitt nummer, och varför de terorerar mig ;o och jag vågar inte svara, eftersom att det kommer bli fett dyrt för mig, och jag har knappt nå pengar kvar på mobilen, och dom vill jag helst inte slösa bort ;o men nästa gång jag laddat min mobil med pengar ska jag svara och se vad de är dom vill ;o

och en läskig sak hände i skolan också ;o  jag gick ett varv runt skolan, och så kommer jag till kupolen (en utav klassrummen kallas de), och går runt hörnet, och just när jag kommit runt, ser jag hur något svart kommer rätt mot mig, och så stannar jag och blundar och skriker till, och när jag kollar igen är det helt tomt! ;o fyfan, jag höll på att få en hjärt attack där! det var hur läskigt som helst! usch! vill inte tänka på det. hehe

förresten, jag tror jag är allergisk mot diskmedel eller nått ;o för varje gång jag diskar, blir jag röd runt handlederna och så kliar det asmycket! ;o fast, jag brukar använda sånna dära hanskar man kan använda, men nu såg jag att det var ett hål i ena, så då var det ingen mening att använda dom, så fick försöka att inte nudda vattnet med diskmedel för mycket. känns ju kul. hehe

och en rolig sak som hände idag, jag skulle vattna några blommor vi har inne i vardagsrummet, och så råååkar jag hälla i för mycket vatten som rinner över krukorna xD HAHA! jag är så duktig (a) så blev tvungen att moppa upp vattnet ;p haha!

och nu sitter jag och ska plugga lite engelska, har ett sista engelska prov/test i morgon, om typ gramatik. och jag som är så otroligt duktig på gramatik också. kan fan inte ens de i svenskan, hur kan de då tro att jag ska kunna de i engelskan? xD haha! aja, vi får se i morgon hur det blir med de, är också sista lektionen vi har i 1'an! och på torsdag mellan 9-11 har jag avslutning :) ska bli såå skön att sluta skolan! och bara få ta det lugnt. men jag ska gå till gymmet så mycket jag kan under sommarlovet, så att jag blir smal till skolan börjar ;p haha! och eftersom att jag inte har något sommarjobb så kommer jag få ännu mera tid till att träna, vilket är en bra sak med att vara utan sommarjobb, men istället blir jag utan pengar i sommar, och det är inte kul alls!

oj, vilket långt inlägg det blev nu xD  grattis till er som orkade läsa, ni ska få en kaka om jag träffar dig ;p haha!
ni får ha de så bra! nu ska jag fortsätta plugga engelska! pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: E

hej gumman <3

det är såder, självdå? :)

naaaaw tack gumman.

älskar dig och saknar dig <3

2009-06-09 @ 22:01:09
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: maegy

jag saknar dig :'(

2009-06-09 @ 22:16:30
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, visst är den :D jag är med för korta klänningar med :)

2009-06-09 @ 22:23:11
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: maria

Besök gärna min blogg!:D

2009-06-09 @ 22:23:59
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, sovmorgon eller? :)

Jag svarar på kommentarer :D

2009-06-09 @ 22:33:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin blogg du har:D



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D



2009-06-09 @ 22:35:33
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: okej sweet gumman:) nu har jag lagt till dig :D <3

2009-06-09 @ 23:01:24
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :]

2009-06-09 @ 23:47:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0