ich bin da, wenn du willst

God dagens! (:
ännu en solig och vacker dag! ska kanske in till köping senare, hämta kameraladdaren och usbsladden till pappas kamera, och så kanske träna. eller så blir det sitta på balkongen hela dagen och äta vattenmelon, och försöka bli brun (: har ju faktiskt blivit lite brunare på de 2 senaste dagarna (A) haha, ovanligt. brukar aldrig bli brun, bara röd, sedan vit igen xD haha!
förresten, igår kväll, bestämmde jag och alex att vi ska ut och fota snart, i skogen =D eller ja, någonstans, så kommer säkert in nya bilder snart! :) har västa bilderna i huvudet på hur de ska bli. fast, som allt annat, så blir det säkert inte så som man vill xD haha. men de blir som de blir (:
nu ska jag fortsättar smörja in mig i solskyddsfaktor=D ha en bra dag! <3


jag hösten 2007, i vedevåg (:

Kommentarer
Postat av: Jannie

igår tog jag det bara lugnt tog en lång promenad efter jobbet och varit med min olivia.



Nu ska jag ut och cykla, du?

2009-06-24 @ 14:11:20
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-24 @ 17:25:14
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Mia

tack tack :) så snällt

2009-06-24 @ 18:25:16
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0