I am lost in pain without you

kom nyss hem, eller kanske för 10 minuter sen eller nått sånt ;p hehe. på tyskan gjorde vi ett kollage om typ berlin och där vi ritade upp en failad karta och satte upp typ sevärdheter eller nått xD haha! den vart fett fail, jag stavade fel på några saker, och då fick vi byta ut en del av hela kollaget xD haha! ja, hela vart väll rätt så failad! slutade runt 4 iallafall, men hann inte med tåget så jag och michelle gick och åt på donken, sedan kollade michelle på avslutnings kläder som hon ska köpa i morgon. jag får väll sätta på mig något gammalt jag har i garderoben xD och bara köpa något litet nytt som jag kan ha, för pengarna jag växlade in idag ;p haha!
och btw. jag kommer få IG i natur tror jag, eftersom att jag lämnade in sista uppgiften försent. känns lite surt.. men ja, det kommer med i betyget i höst i stället. hehe.

aja. nu ska jag städa lite på mitt rum! ha det bra! <3
(och nu säger mamma att jag ska diska också, för hon är typ sjuk.  så får se om jag orkar städa xD men ska byta sängkläder iallafall ;p haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0