Have you already forgotten? How it used to be? Have you already burned our pictures?

nu sitter jag i skolan helt själv och utmobbad xD haha! ingen är i skolan, och michelle vägrar svara på sms eller när man ringer, känns ju kul.. jag har iallafall gjort klart natur uppgiften. känns skönt! slipper jag få rest till nästa år! fast, det kommer inte komma på betyget nu till sommaren utan till hösten. hoppas jag bara inte får ig bara för de ;o det känns inte alls kul!
och så har jag min första lektion för dagen om en timme. tyska! :) hehe. sista tyska lektionen också.. ;/ sedan ska jag hem. tror jag ska städa. om jag orkar xD fast, det skulle verkligen behövas! så som det ser ut i rummet. usch! haha
men ja, nu ska jag nog gå och sätta mig inne i mum, lyssna på musik och sånt! ni får ha det bra! pusshejs <3

(btw, jag var och växlade in mina euro jag hade kvar också, så då blev jag 275 kr rikare! :) känns skönt, nu har jag lite pengar ingen ;p haha. fast nu ska jag inte köpa massa onödiga saker för dom! ska nog spara lite utav det också!)



jag, Carro, Peter och Matilda och massa barn. Från våran aktion vi hade under Miljöprojektet i skolan.
Då vi gick till en förskola och gjorde lite roliga "tävlingar" om sopsortering och att man inte ska skäpa ner (:


Kommentarer
Postat av: sandra

jo har haft alla låtar som favorit nångång. Men just nu är det nog:



Crazier, I'm only me when i'm with you, you're not sorry, white horse, cold as you... aassoo ja och massa fler.. kan inte välja (a) själv då?

2009-06-09 @ 13:51:03
URL: http://ssandras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0