What it that was you brother, sister, mother, father?


Hey, har nyss Blekt michelles hår (: blev typ nån blandning mellan gyllenbrun orange och blond ;p haha
och jag blir troligtvis själv hemma i kväll/natt, för mamma ska kanske till E-tuna (igen xD haha) så jag ska baka äppelpaj senare och kolla på "Sagan om konungens återkomst". blir nog trevligt. sitta i en lägenhet själv ;p haha.
fast, jag gillar att vara själv hemma. de är skönt, då kan man bete sig som man vill, och göra de man känner för ;p haha. inte för att jag tänker ställa till med fest, och förstöra massa saker här hemma. de är inte riktigt jag ;p haha! men de är skönt att vara här själv, lugnt och skönt! :) hehe
btw. såg för ett litet tag sedan, att vi har ett seminarium på fredag, om upplysningen inom litteraturen. hm, vet inte ens vad de är xD haha! hoppas de går igenom de i morgon på lektionen, annars får jag fråga och kolla runt lite på internet :) hehe, svårare än så är de inte (: fast, jag hatar att sitta i grupper och prata. Speciellt om de är något i skolan, och man inte får välja gruppen själv. då hatar jag de. om man hade fått setat med sina vänner och så, så skulle de vara lättare;p hehe.

Gillar ni Seminarium eller föredrar ni när ni får ett prov framför er, och måste svara på frågor så?
själv skulle jag välja ett prov, på grund av anledningen jag skrev där uppe :p hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:) undrar om det gjorde ont att pierca sig i läppen? fin blogg btw :)

2009-08-30 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0