Nickelback - Photograph


Kommentarer
Postat av: maegy

Sv: hahaha gör jag ? xD <3



okey :D

2009-08-11 @ 18:23:05
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Eve

Den låten är så himla bra ^^

2009-08-11 @ 21:17:35
Postat av: TOBBE

tack för din kommentar :) allt bra?

om du inte har något annat för dig, så kan du får gärna läsa och kommentera dem senaste inläggen om mobbing som jag har skrivit. Du kommer inte bli missnöjd.om du sover nu så får jag säger godnatt :)

2009-08-12 @ 01:50:44
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

härligt. med mig är det bra. Synd att jag inte finns med på mest-aktiva listan nu :(

2009-08-12 @ 12:53:52
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, låten är minnen <3

2009-08-12 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0