I was in love with you memory

nyss kollat på NCIS, och slagit in Alex födelsedagspresent som hon ska få i morgon i skolan, då hon fyller år :) - tycker att ni borde slänga in ett grattis till henne! i morgon den 26 Augusti- hehe, hoppas hon blir glad =D ska väll sova om inte så länge. är rätt trött efter att ha gått upp tidigt de 2 senaste dagarna. medan jag inte har kunnat somna fören efter 12..
usch. jag längtar inte till första lektionen i morgon.. matte.. hm. de är tråkigt! ett utav de tråkigaste ämnena tror jag. fast, iår så ska jag plugga! ska försöka få ett VG, så måste plugga lite mera än vad jag brukar göra på matten.. hehe ;p vi brukar mest sitta och prata, skratta och rita xD haha!


alex present, visst är den fin? fast, de rosa ser litte fail ut, för limmet har inte torkat än, och mitt limstift var hetl torrt, så var tvungen att ta flytande.. haha!

Kommentarer
Postat av: adina

hahahhaha men gud! :D

2009-08-26 @ 10:25:33
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



jaha vad roligt:) sånna telefoner e ju hur söta som helst:D

2009-08-26 @ 14:59:18
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Frida

min inslagning på alexs present är AWESOME :D

2009-08-26 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0