It only matters who I am

jag sitter och har lite svenska lektion med malin just nu.
kolla här:
Jag heter ju Nadja, och man uttalar det som man skriver (med dj). Fast man skulle ju också kunna uttala det utan D:et, så att man sa "Naja" istället. Eftersom att vi vissa ord, som tex. "Djur" så säger man ju "jur" (ser ni hur fult de ser ut? "jur" xD haha). Så tekniskt sätt borde de ju kunna gå :) haha

Och till vår lilla engelska lektion vi hade lite innan:
Om man över sätter "jävlar också" till engelska ordagrant så blir det "devils too", haha, det låter också jätte fint, eller hur? haha


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

nice med lite svenskalektion xD

2010-03-20 @ 22:11:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv; ja verkligen:)

2010-03-21 @ 11:34:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0