You are a Jerk!

Hey! har inget internet på min data. Min bror har lånat det, för han och min andra bror och kusin lanar eller något.Och så snäll som jag är så lånar jag ut det =D och nu sitter jag vid systers data. Tangentbordet är CP xD haha
idag i skolan har vi filmat filmdelen till "Alice i Kopparlunden" det var kanske så kul. Jag ska vara Alice xD på scenen så kommer jag nästan bara få spela min själv xD För vi ska dansa. och jag hänger aldrig med när man dansar eller något xD haha så de kommer inte bli så svårt ;p haha
efter skolan gick jag och alex och åt pizza i kolsva =D sedan gick vi till affären och köpte blondering. ska bli blond igen (a) haha! så vi har blekt mitt hår, nu är det typ gyllenbrunt (: haha. Sedan har vi klippt i kort, varit ner till affären och köpt lite grejor, och Scrapbookat lite, två sidor med bilder på mig och alex =D Överskriften är typ "Nadja & Alex, since 2004" haha, vi har kännt varandra i 6 år =D och det har varit roooligt xD haha
Nu ska jag gå och vara social med henne, för hon ska sleepa här :) det är inte hofta folk gör de. Men nu ska Syster sova hos hennes pojkvän så då fick hon sova här :)
Byebye!=D


Jag och syster i Juli förra året (:

Kommentarer
Postat av: anna

söta

sv: ahhahahah XD a fyfan va norre e bitchig!!!!

2010-01-22 @ 21:55:51
URL: http://mucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0