When you can't breath, I'll be there, zoom into me



Idag åt jag årets första semla med malin =D det var gott (y) haha
Har du ätit någon semla i år? :)

Dagen har varit helt okey, förutom att tåget först blev 4 minuter försenat, och sedan när vi kom till dingtuna så fick vi maskinproblem och var tvugna att stänga av tåget, det blev svart! ;o och de resulterade med att vi kom en halv timme senare till köping. och att Jag, Emma och Linnéa gick helt i onödan till idrotten, när det stod en buss utanför skolan och väntade på oss ;o fail och kallt! ;o haha
Och nyss köpte jag min första B&J =D den är god :D nu minns jag inte vad den hette, men den var gul och sorbeig xD haha mums! :D haha

Kommentarer
Postat av: anna

åå, vad gott :D

stackars alex fick vänta på tåget i en halvtimme för att få veta att det blev inställt PP:

2010-01-13 @ 22:16:52
URL: http://mucky.blogg.se/
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:49:23
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0