I'm thankful for all of the time I've got with you

Hej! :)
Var just ner till tvättstugan med lite tvätt, som ska ur maskinerna runt halv 6, måste komma ihåg. Brukar glömma det (a) En gång kom jag på runt 11 att jag hade tvätt i tvättstugan, då fick jag lite halvt panik. hehe..
Dagen har varit helt okey, hade lite ont i magen i morse, och lite under eftermiddagen. Började iallafall i morse med UF, där vi fick jobba på med företaget, jag och michelle skrev lite på ekonomisaken, vet inte vad de kallas (a) haha
(mamma kom just in med ett kuvert till mig där mitt nya bankkort låg =D mycket finare än de gamla (y) yey haha)

iallafall, tillbaka till min väldigt intersanta skoldag: efter UF lektionen hade vi lunch. sedan "on stage" först skulle vi göra någon sort skiss liknade sak på hur vi skulle filma första delen. sedan efter de skulle vi göra en skiss på hur vi ville att scenen skulle se ut. efter de slutade vi. Gick till stan med michelle och mötte alex, johanna, anna och evelina så gick vi och fikade, alex bjöd mig :) snäll som hon är, fast jag ska betala tillbaka sen när jag får pengar. är helt pank xD haha när vi hade fikat var jag, alex och michelle tvungna att gå till tåget (: snart ska jag gå till köket och stoppa in något i min kurrande mage ;p hehe

Hoppas ni haft en bra dag :)



hm, var meningen att det skulle vara på alla, med Blondinen skymmer Norre ;o inte snällt Evert! ;o haha
Men de som är på bilden är från vänster: Alex, Anna, Johanna, (Norre) och Evelina :)

Kommentarer
Postat av: malin

Haha thx :*

Du vet att du kommenterade med namnet Beatrice va? XD

2010-01-13 @ 19:42:53
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0