I can se the truth

Hej!
Igår på Boxersicen höll jag på att svimma ;o det var fett läskigt. har aldrig varit med om något sådant.. När vi stod och lyssnade på en utav tränarna så helt plötsligt var det som om jag var instängd i en vattenbubbla, rösterna vart typ grumliga och flöt ihop i varandra. min blick började skimmra, och jag kunde inte så rakt, utan stod och svajade fram och tillbaka. usch. Jag bah till alex "känns som om jag ska svimma.." hon bah "okej".. jag hörde knappt vad hon sa ;o läskigt! sen hon bah "är du seriös?" jag bah"aa..ah" tror hon sa åt mig att sätta mig ner, minns inte riktigt ifall de var hon. Alex var tvungen att hålla i mig så att jag inte skulle ramla. sedan var det någon som kom fram till oss och frågade hur jag mådde. och sa åt mig att lägga mig ner och dra upp käna. och efter ett tag började jag höra bättre och synen kom tillbaka. usch det var läskigt. Alex berättade sedan att mina ögon åkte upp i huvudet på mig och allt :o usch.. sedan tog jag det mycket lugnare, när jag kände att yrseln kom tillbaka stannade jag upp och bara stod där. tycker synd om alex, förstörde hennes träningspass xD haha. Men annars var det kul =D ska gå på onsdag också ;p hehe.
När jag kom hem satte jag mig i badkaret med vatten som rann ner över mig, det var skönt! Och nu mår jag perfekt. har inte träningsverk än heller.
Men nu måste jag gå ut till mina vänner och knalla ner till bussen! =D ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0