ett år äldre, nytt hår, bäst vännerna



Min och brors tårta, som min mamma har gjort :) mummsig, sitter och äter utav den nu =D


Släkt


Mer släkt


min super söta lillkusin :)

Runt 12 kom morfar över hit och grattade mig och min bror. OCh runt 2 kom andra från släkten och grattade, fick pengar och ett halsband :) de drog runt 4.
Runt 5 kom frida, alex, michelle och malin, och vi började med maten som blev chicken wraps =D jätte gott! Anna och Evelina kom runt 6 eller 7 tror jag, minns inte riktigt. vi åt, kollade på film, pratade, körde "Jag har aldrig.." pratade, skrattade, jag klippte alex, evelina klippte mig. Jag, anna och alex kollade på film igen. medan Frida, Evelina och Michelle sov. vet inte riktigt när vi vi andra 3 somnade, men de var någon gång runt 4-5 eller, jag kunde inte sova. jag, anna och frida delade på en dumbbel uppblåsbar madrass, jag skulle ligga i mitten och frida tog över halva madrassen själv. så jag låg intryckt i mitten oh kunde inte röra mig ;o haha. så jag satte mig i en utav fotöljerna och halvsov men kunde inte riktigt somna där heller. så då gick jag in på mitt rum och la mig där i stället. sov där tills runt halv 10. och de andra vaknade inte fören 12 ;o haha. idag har jag mest städat ;p haha ska inte heller göra så mycket idag, ska plugga lite tyska och matte :)


Bästa malin och alex, här ser vi glada ut malin ;D haha


glad 18-åring xD


Michelle, Twin och Malin


Jag & Frida


Alex, Anna, Michelle och Frida


Michelle & Frida


JAG ÄR VÄN MED EN VAMPYR ;o xD


Jag och Alex


Michelle och Malin


Twin, alex, frida och anna ;)


Mina söta små vänner =D <3


Jag och Anna, där ser man någorlunda mitt hår (:



Kommentarer
Postat av: anna

<3

2010-01-17 @ 19:21:11
URL: http://mucky.blogg.se/
Postat av: malin

haha, var du tvungen att lägga ut den bilden på mig där jag ser totalt fuckad ut ? x)

2010-01-17 @ 19:44:38
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: malin

Jadå :)

hahaha XD

2010-01-17 @ 21:20:25
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: amanda

fett nice håret blev!!

2010-01-17 @ 22:25:05
URL: http://amandahere.blogg.se/
Postat av: amanda

btw du e inte 17 längre som det står på din bloggstartsida ;k

2010-01-17 @ 22:27:43
URL: http://amandahere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0