The wait is over

Det är så kul när tågen är inställda.. de säger att nästan alla tåg i dag är inställda på grund utav helgens väderlekar... så jag var tvungen att ta bussen från köping till västerås, och kom 45 minuter försent.. hoppas att inte lika många tåg är inställda när jag ska hem.. för ifall det är de kommer de ta ca. 2 timmar att åka hem ;o om inte mer..
Och om det är lika kallt i morgon som idag (-25grader) så tänker inte jag åka till skolan i morgon. då vi ska ha riluftsdag och vara ute hela dagen...
Menmen. nu måste jag fortsätta plugga tyska, ska skriva lite om TH :) (btw. nu är det inte långt kvar till den 4 mars! =D jag längtar! =D <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0