this is real, this is me

hejsan!
vart inte att gå till skolan idag
. så har varit hemma och försökt att jobba emd litteratur tentan, h ar kommit lite längre iallafall. men det går inte alls bra. fastnar hela tiden, vet inte riktigt vad jag ska skriva. men jag kämpar på ändå ;p haha
om någon timme ska vi till E-tuna :) ska försöka få med mamma på en promenad där då ;p hehe, så att jag har motionerat något idag iallafall! denna vecka kan iallafall annica inte säga att jag varit lat, i tisdag var jag på gymmet, i onsdags var jag och simmade och igår spelade jag tennis, och idag ska jag promenera, i morgon ska jag till något badhus i E-tuna, så då blir det att simma ännu mera ;p haha
men nu ska jag fortsätta kämpa med den dumma tentan.. önska mig lycka till för de här kommer inte alls gå bra! xD haha! men ni får ha de bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra har lagt t dej nu , så de syns om en stund ,:)

lägg t mej me nu då ?

2009-09-25 @ 14:01:28
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: Sandra Marinoni

sv, ååh, låter inte kul alls :P

2009-09-25 @ 16:11:53
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: malinmargaretha

Jag vet inte :o Det är mamma och pappa som bestämt detta xD Jag har nada to do with it ! x)

2009-09-25 @ 19:25:07
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0