See the life like a reedhead

Heysan! förlåt igen, hade inte tid att sätta mig vid skolans datorer igår, och mitt internet har fortfarande inte kommit igång, vilket jag hatar! ;o haha
men iallafall, igår kväll gjorde jag en sak på impuls (igen xD), petra, min mammas kompis, funderande på att färga hennes hår rött, fast sedan gjorde hon inte de, utan blekte de istället. och så blev den röda färgen oanvänd, så då fick jag köpa den för 50 kr,  så.. nu är jag rödhårig -.- haha! fast, de blev lite fail, då mitt hår innan var sönderblekt, och nu är de typ röd/rosa aktigt xD haha. btw. tack michelle för att du kom hem till mig igår och färgade mitt hår =D

sitter i skolan nu. börjar om 20 minuter ungefär, samling, och  sedan får vi jobba på hur vi vill. fast på eftermiddagen har vi redovisning utav realismen, jag, alex och michelle ska sitta nu på förmiddagen och ta ut 3 citat från 3 texter, och förklara varför de är typiskt till realismen och sådant, och så ska vi redovisa de på eftermiddagen. efter de slutar vi. så då ska jag till stan och köpa en present till min bror som fyller år i morgon :)  han blir hela 22 år ;o han är gammal... haha! och i morgon ska jag också på kulturnatten här i v-ås :)
hoppas mitt internet har kommit igår idag.. annars kommer jag inte kunna blogga alls under helgen ;/ vilket är väldigt tråkigt tycker jag.. menmen, vad ska man göra åt de? finns ingetning. hehe..
men ni får ha de bra! och så får ni se bild när mitt internet funkar :)

Kommentarer
Postat av: nyström

det blev säkert asfint!:)

2009-09-18 @ 16:21:25
URL: http://sofinystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0