it's because of you that there's teardrops on my guitar..

Hejsan! sitter hemma och skriver på Litteratur hemtentan. det går inte så bra, kommer inte på vad jag ska skriva. fastnar på orden och sådant..

Efter matten så gick jag och mina vänner ner till café koppar och drack te. och så kommer Linnea och säger att vi inte har någon samlig på litteraturen på eftermiddagen. utan att man fick åka hem. och då var klockan runt 5 i 10, så hann inte med 10.08 tåget. gick då till stan med alex och michelle. mötte på johanna och evelina, gick runt med dem lite granna tills kvart i 11, då jag, alex och michelle gick och åt sallad, eller ah, michelle åt inte. andra dagen i rad nu som vi äter sallad, känner mig nyttig här ;p haha! sedan tog vi 12 tåget till köping och fick skjuts av alex mamma hem, eftersom att de inte gick någon buss till kolsva fören 13.41. sedan har jag varit hemma och försökt att börja skriva på hemtentan. men nu har jag iallafall börjat :) känns bra! =D haha, och jag lär väll sitta här ända tills jag och alex ska och simma senare runt 5 tror jag de var :) hehe

vad har ni för er? :)
nu måste jag gå på toa. men hoppas ni har de bra!  :')


skulle vara jättesnällt om ni ville svara på följade fråga: vilken utav dessa textstilar är snyggast att ha på en tatuering på handleden, funderar på att ha 5'an eller 9'an. men har inte bestämt mig, och skulle vilja ha lite råd om vad ni tycker är snyggast :)

Kommentarer
Postat av: linnea.

5:an tycker jag iallafall! :)

2009-09-23 @ 17:18:35
URL: http://linneaeriiksson.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker 15 va cool :)

2009-09-23 @ 21:11:08
URL: http://mucky.blogg.se/
Postat av: Linda

Du ska ha 5:an ;)

2009-10-03 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0