I'm, I'm, I'm a revolution

Hejsan! hade tyska test idag, gick helt åt skogen! trodde vi hade de i morgon, så jag hade inte övat så mycket på grund utav att vi hade den dära tentan som skulle lämnas in senast inatt.. och ja, helt åt skogen gick de, fick fan ig.. jag började nästan gråta när jag såg de ;o haha.. patetisk jag är... haha
fick även veta de nya basgrupperna inför radioprojektet. min var väll helt okey, ska egentligen inte klaga, finns de som fick mycket sämre.. och så hade vi även UF, var ute med Linnea på stan och sökte efter sponsorer och sådant. men de gick inte så bra. vi gick till panduro och frågade, och där sa de att vi skulle ringa till någon i malmö, tror jag de var, så Linnea ska göra de på torsdag :) hoppas de går bra! slutade iallafall runt 4, så hann med 16.08 tåget hem (:
sedan har jag inte gjort så mycket. mest tagit de lugnt, är rätt så trött i huvudet nu ;p hehe.

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Gillar du TH? :P

2009-09-28 @ 19:24:24
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: ååh vad nice xD

2009-09-28 @ 19:51:01
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Sandra Marinoni

sv; haha, förstår det ;D

2009-09-28 @ 23:01:56
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0