I need to find my way back to tennessee now

God morgon! sov morgon idag, börjar inte fören 12 =D och har Radio fram till halv 3 då jag slutar (: Min basgrupp (den gruppen jag jobbar med under radio-projektet) ska ner till studion och träna lite, och så ska vi redigera intervjuer och sånt :) ska nog bli kul! hehe
sedan så ska jag, alex och evelina på bio, "The ugly truth" blir det. justja, jag har glömt berättat att mitt lov inte alls blir lika hemskt, får mitt studie bidrag av pappa idag istället, fast, bara halva då jag måste dela med mig till min syster, fast jag får de istället senare i slutet av månaden :) så, jag klarar mig nog under lovet ;p hehe, har inte så mycket planerat, förutom att jag ska hem till en vän och fira henne. fan.. jag har inte köpt någon present än ;o hm. måste göra de! -.-
ne, nu ska jag äta frukost, ha't bra!  :)


Kommentarer
Postat av: nyström

sv: klart vi måste hitta på nå ;o haha :)

2009-10-22 @ 10:33:37
URL: http://sofinystrom.blogg.se/
Postat av: ' caroline anette

sv: ja, ellerhur! så sjukt irriterande segt.....



haha okej:)

2009-10-22 @ 14:47:38
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0