you are just like winter, cold..

Hejsan! sitter hemma hos bästa vän just nu. har just klickat hem en klänning, en cardigan och en jacka från ellos, som jag ska ha till avslutningen och julafton (:
har fortfarande inte internet hemma hos mamma, och kommer inte att få de fören om ca. 8 dagar ;o hur ska jag klara mig? ;o så, jag kommer inte kunna ha så mycket tillgång till att blogga. men jag kommer göra de såfort jag har tillgång till en data (: hehe

Igår hände det lite saker, i skolan så hade Pimp Your Photographs UF ett krismöte på grund av lite olika saker, och vi beslöt oss för att Linnéa skulle hoppa av företaget, så nu är det bara mig och michelle.
Och efter skolan så följde jag, alex och anna med hem till johanna, åt god mat och kollade på Paranormal Activity. Jag tycker inte att den var så läskig och alla sa att den skulle vara. kunde sova som en stock när jag kom hem, även om jag var själv hemma ;p haha

tillbaka till idag, ska sova hos malin :) just nu står hon och leker med en analog system kamera ;p haha, hon ville nyss att jag skulle fota henne med hennes vanliga kamera medan hon hade den analoga i nyllet ;p haha


nu börjar jag sakna mitt blonda hår ;/ haha, för mitt hår är fail nu,
typ någon blandning mellan grå och lila xD haha

Kommentarer
Postat av: Alex

Paranormal Activity* :P

2009-11-21 @ 20:15:48
URL: http://lykkelig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0