Studera objekt: Nadja

Detta skrev min vän i går på tåget hem till köping;

Alex block-blogg
Uppdrag: Studera objekt: Nadja.
Sitter mittemot en annorlunda varelse vid namn Nadja. Om hon tillhörarten människa är ännu okänt. I alla fall så kallar hon mig "tönt", och sitter och pose:ar på de mest oväntade stunderna. Hennes händer håller stadigt i en Harry Potter - bok som hon med lurar i öreonen läser ingående från. Skrattar gör hon ibland och läser högt om den roliga upptäckten. Dessa oväntande betéendenfår mig att mer och mer tvivla på mänskligheten inom henne (om den nu existerar). Ibland blir hon dock lugn och sförsjunker i sin bok, och betér sig som en motsatt människa från föregående sekund.
En udda chock fick hon dock när hon fick syn på mannen som kollar tågbiljetterna, vilket får mig att ana att hon är ovan med mänsklighet. Vad återstår för alternativ? Alien? Någon som helst varelse som är på besök på våran Tellus? Svaret återstår, och jag skall aktivt fortsätta studera detta objekt.
13-Nov-2009 Alexandra .......


ja, vad ska man säga. min vän är lite underlig och rolig ;p haha <3

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHA xD

Men vadååå :O

2009-11-14 @ 12:03:13
URL: http://lykkelig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0