just don't give up, keep on fighting!

JAG FICK MVG PÅ TYSKA "PROVET" IGÅR! =D I'm back on track! =D haha!
snart har jag matte prov också.. haha! hoppas att jag klarar de, men jag tror de ;p har inte haft så stora prblem med ekvationer nu. hehe, efter det har vi idrott, ska inte vara med, känner mig inte så bra just nu. ont i magen och sådant, ända anledningen till att jag gick till skolan idag var för att jag och några vänner ska se new moon senare runt 6 =D har längtat i ett helt år efter att få se den :) hehe
undrar vad vi ska göra i typ 6 timmar, slutar nämligen 11 idag, vet iallafall att jag och michelle ska ta oss till Panduro och fråga dem lite saker till UF :) hehe
men nu måste jag gå och förbereda mig för provet! ha't bra! :)

Kommentarer
Postat av: Photographs by Malin

GRATTIS TILL MVG'T :D<3

Och vadå varför inte :O ? hahah xD

2009-11-25 @ 12:24:11
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0