Julen är snart här! :)

Ursäkta för att jag inte bloggade något igår, men hade fullt upp hela dagen. började "jobba" kl 8, fick lite infromation och sådant, vi skulle bara gå runt och fota de som hände under dagen fram til 16.00, då åkte jag, alex och anna hem till johanna, sedan kom även eve dit, åt tacos, spelade ett roligt spel, där man var i lag, 2 och 2, fast vui var 2 och 3, man skulle förklara ett ord utan att använda själva ordet i förklaringen. det var riktigt kul! =D min förklaring till "bukett" var "En bunke med blommor", sedan kunde jag ej säga något mer, började skratta så mycket att jag knappt fick någon luft! haha, vi åt även en chokladtårta, helt okey, lite för mycket choklad för min smak, men för att vara en chokladtårta så var den god! :) vi satt även och pratade o skrattade! :) måst göras om! eller hur tjejer? =D och så kom alex pappa och hämtade oss vid centralen i v-ås runt 11 tiden. åkte hem till mormor&morfar och sov där. så har helt enkelt inte haft någon tid att blogga ;/ sorry!

lite senare idag ska jag till kyrkan på ett assistent möte (: hehe


Från igår när vi satt hemma hos johanna och spelade spel (:

Kommentarer
Postat av: Alex

Najs video..? xD Haha!

Jag vill ladda upp mina med :D

Men venne om jag orkar :D

2009-11-09 @ 10:14:36
URL: http://lykkelig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0