ich bin nicht ich

God morgon! :)
sitter hemma hos pappa
, sov här inatt :) orkade inte skriva igår, när jag kom hem hade jag fullt upp med att laga mat, flänga till olika mat affärer och kolla på 1 avsnitt i 2 olika serier ;p haha
Men igår kväll vart det mycket gå i alla fall (y)
igår hämtade jag och mina vänner ut våra new moon biobiljetter =D och i morgon ska jag äntligen få se den ;D haha
i morgon på eftermiddagen har vi även uppsamlingstid, från 12-16, men jag har bara missat en muntlig engelska uppgift för hundra år sedan, och våran engelska lärare är borta. så jag behöver inte gå på uppsamlingstiden =D så då har jag och mina vänner (som inte heller har något att göra då) 6 timmar efter skoltid som vi ska göra något :p tror att vi sa att vi skulle hem till någon, men är inte säker, haha
men nu ska jag sätta mig och läsa, och sedan gå mot bussen som tar mig från köping till västerås (: dagen idag blir kul! först måla självporträtt hela förmiddagen, eftermiddagen foto, och tyska prov =D
aja, hoppas att ni får en bra dag! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0