I'm at the starting line of the rest of my life as ready as I've ever been

usch, cyklade till köping på 50 minuter, med pauser för att svara på sms och i motvind ;o och det är fan 1½ mil ;o haha! och när man kommer till köping, då såklart ska det börja regna ;o haha! fast det var inte mycket. 
iallafall när jag kom hem till malin var jag helt slut, la mig på hennes säng och pustade ut xD
sedan cyklade vi in till stan, malin skulle hämta pengar hos hennes pappa, för hon ska hämta ut några halsband hon har beställt. och så gick vi och kollade på din sko, och jag hittade världens snyggaste skor ;o ååååh jag vill ha! fan bara att dom var så jävla dyra! kostade fan 599 kr ;o men dom var ögon godis (a'  och så hittade jag ett par andra sneakers typ ljusgråa ljusrosa och vita. assköna, dom vill jag också ha. men om jag köper dom ( dom kostade 299kr ) så skulle jag inte ha mycke pengar kvar. och jag måste spara lite (a) haha. inte köpa slut på pengarna direkt som jag brukar. hehe.

aja. nu ska vi snart äta tror jag, sedan ska vi bleka malins hår, och mitt underhår =)
ha en bra dag! <3


Some day I'll wich upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon drops
Away above the shimney tops
That's where you'll find me

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-05-20 @ 22:11:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0