köpingsyran

tjohej! (: sitter hemma och väntar på att malin ska komma nu (:
blev ingen skola idag, känns lite onödigt att åka dit, fixa och ha åtterkoppling om hur miljöprojektet har varit. så stannade hemma istället (: och idga är det köpingsyran! ååh det ska bli såå kul! =D och vädret är ju perfekt idag! knappt något moln på himmlen och solen lyser, lite vind som svalkar ibland! helt underbart! :) och jag ska åka batman! haha. annars har jag sagt åt michelle att hon ska tvinga mig att åka xD haha! och så kommer jag krossa hennes hand (A' haha! i i natt runt 20 övwe 12 ska jag se fakie! <3 sedan ska vi åka hem ;p hehe. kommer inte kunna skriva nått mera idag. för jag vet inte hur man bloggar från mobilen ;p hehe.
hoppas ni får en bra dag idag! :) pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg. Häng med och titta på mina söta apor och läs om något av mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel.



En lite annorlunda blogg

2009-05-29 @ 14:33:58
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Nej, det vet jag inte :O Tror man gå in på internet på mobilen och sen blogg.se :P

2009-05-29 @ 22:45:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0