I'll be right here, just call my name, and I'll come runnin'

god kväll! :)
dagen har varit ganska så händelserik (: sov ju hos bäztis i natt, kul som alltid. vaknade runt halv 10 tror jag. låg kvar ett tag, sedan gick vi upp och åt frukost och sedan fixade jag mig. runt 12 tror jag åkte jag hem till pappa, var där ett tag. sedan träffade jag linda, länge sen sist :P hehe. mötte henne vid lidl, sedan cyklade vi till stan, jag skulle ta ut pengar, efter det cyklade vi vidare till donkan. och när vi var klara och jag skulle låsa upp min cykel, märkte jag att jag låst upp fel cykel ;o hahha! gud, stackars den som ägde cyklen om han/hon blev klar före mig ;o haha! kommer ut och märker att ens cykel är låst med ett annat lås xD haha! fyfan. iallafall. sedan åkt vi till big inn, gick runt där inne och jag köpte naturgodis och hon vanligt godis (; efter det åkte vi till Skinn gubben, kollade lite där. sedan åkte vi hem till henne. där skulle vi ha kollat på film, men då fick vi inte igång tv duk saken. så kollade på vanliga tv, på någon film som gick där. åkte hem runt 6, var där i kanske 15 minuter, sedan skjutsade pappa mig till mamma (: var här hemma ett tag, sedan gick jag och alex till affären, och jag tappade en tjuga också ;o lyckat! men jag köpte iallafall "blåsbubblor" som det stod på burken xD haha!. sedan gick vi hem till aelx så hon kunde hämta sin kamera, och hon fotade mig när jag gjorde såpbubblor :D kommer kanske in bilder senare :) annars, kolla på hennes bdb "Fusklapp" heter hon där (: jag fotade även henne lite :) och nu har jag inte gjort så mycket mera, ska duscha snart tror jag! :)
och i morgon ska jag till kpg igen ;D träffa bäztis och göra henne lite gladare <3
Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, ska du fylla 18 i år eller har du fyllt 17? :)

2009-05-21 @ 22:39:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0