I learned from you..

god morgon! sitter här och äter frukost, macka med mackrill och majonäs, så gott! :) natten har varit realativt jobbigt. hade svårt att somna, tror att jag somnade runt 1-2 ;o och så vaknar jag runt halv 5 och kan inte somna om ;o låg iallafall kvar i sängen, och läste ett tag. och så gick jag upp vid 6 (:
usch! idag smäller det tjejer, vårat genombrott xD haha! spelning med Das Kwackz inför hela skolan! uuusch! och jag som har sådan scen skräck! jag kommer få hjärtattack! hehe ;p så byebye, om jag inte skriver nått mer på ett tag, så vet ni varför xD då ligger jag på bårhuset ;p haha! nej men de ska nog gå bra, om jag inte får sådan scen skräck att jag glömmer bort hela texten, men som tur är, så sjunger jag inte själv! det hade jag aldrig klarat av! hehe
men ja, jag ska nog slänga i mig mackan nu! sedan fixa mig!
hoppas ni får en bra dag! pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, lycka till! :)



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: http://evehedberg.blogg.se/2009/may/rosta-pa-din-favorit.html (A) Jag är nr 5. Det hade varit jätte snällt! :D

2009-05-27 @ 12:43:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0