I hope, I believe, I fall apart

regnig morgon idag, mitt hår krullade upp sig när jag gick till bussen i morse. hehe. var tvungen att åka till skolan en timme tidigare, för jag måste plugga på min tyska. och det håller jag på med nu. tänkte bara skriva en liten rad här och ta en liiten paus från arbetandet. som jag sa i tisdags(tror jag) så måste jag göra om mitt muntliga som jag gjorde då. men det blir nog bättre idag. har gjort lite ändringar och sånt! bara inte nerverna tar över helt. då kommer det inte bli bra. men ja.det ska nog gå (: hehe. Tyskan börjar kvart i 10, och idag får vi.. dadaaam.. pankakor till lunch (som varje torsdag) hehe. och 12 har jag miljöpromlems seminarie. har läst häfterna. så det ska nog gå bra. och man kan ju redan lite grann om det. och sedan tror jag att jag ska ha muntligt i svenska, ska prata om Tokio Hotel <3 efter det slutar jag,hoppas jag hinner med 2 tåget från v-ås (:
aja, nu ska jag fortsätta så att jag blir klar :) ha en bra dag! <3



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Åh, vad kul! :D

Jag har varit i Egypten, Tyskland, Grekland 2 gånger, Tunisien 2 gånger och Norge & Danmark haha. Sen blir det Thailand till vintern! :D

2009-05-28 @ 11:07:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0