I Believe in angels

vaknade runt kvart över 10 hemma hos bäztis, av att jag fick sms (: låg ett tag och drog på madrassen, sedan började jag läsa Daniel pratar inte av Marti Leimbach. Boken är så himla bra! Handlar om en kvinnas kamp för sin son som är Autistisk, han är 3 år gammal och kan inte prata. mamman gör allt hon kan för han få honom att börja prata, pappa lämnar kvinnan. Men när hon träffar en lekteraput så börjar han lära sig att prata långsamt men säkert. Boken är iallafall helt fantastisk!
iallafall, malin vaknade runt halv 12 tror jag. sedan runt 12 tror jag klockan var, så började jag min cykel resa till kolsva, fast jag stannade påp big inn för att köpa lite godis jag kunde äta på vägen, och så hälsade jag på mamma när hon jobbade (:
ohc gud vad jobbigt det var att cykla 1½ mil i stekande sol, och när vinden är varm ;o haha! ni skulle ha sätt mig när jag kom hem, det bokstavligt talat rann om mig xD haha!
så när jag kom hem blev det att ta en kall dusch! och det var det skönaste jag gjort på ett tag (: hehe
och nu tar jag det bara lugnt. om ca. 1 ½ timme ska jag ner till kyrkan, assistentmöte om rom resan som är om 1 vecka ;o känns lite läskigt ändå ;p men såå kul de ska bli ändå! åker ju med ett så skönt gäng :) <3
men innan mötet är det ungdoms café (:

hoppas ni har haft en bra dag idag! och kommer ha en fortsatt bra dag! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0