Get Crunk

heii! sitter i skolan nu, har första lektionen om lite mera än 30 minuter. har tyska ska redovisa om Groβer Stern, Straβe des 17. Juni och Siegessäule, och det kommer gå helt åt skogen kan jag lova! haha. får väll göra mitt bästa ;p hehe
runt kvart över 9 halv 10 befann sig jag anna, evelina och michelle inne i musikrummet/studion och repade inför KG-partyt, det ska nog gå bra. om jag inte blir allt för nervös och glömmer bort hela texten jag ska sjunga. btw. Johanna kom lite senare och hjälpte mig med sången :) för jag tänkter då inte sjunga själv. det kommer jag aldrig göra! haha. never in my life, säger ja xD haha! sedan var det lunch, äckligt! usch! fy och blä! och nu är jag hungrig. får väll laga till något när jag kommer hem till paps lägenhet ;D
fast innan måste jag hem till mina kusiner och lämna påsar som min moster har köpt av mig (: hehe. annars häner inte så mycket måste plugga inför seminariet på torsdag iallafall. det kommer också gå åt skogen. kommer inte våga prata nått xD haha. så feg och blyg som jag är (a' hehe
aja. nu ska jag sätta mig inne i ett grupprum och öva inför tyskan (: och så får vi se hur det slutar xD hehe.
ha en fortsatt bra dag! pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0