And I promise myself, I ain't nobody's, I just wanna be free

ååh, tyskan gick helt åt skogen som jag sa! haha, första gången så läste jag, kollade hela tiden på texten, kunde inget. sedan var jag tvungen att göra om det, och då använda mig av min planch bara. sedan gick de i tyska 2 gå, så då blev de bara jag där. ingen annan var där. då gick vi igenom vad jag kunde ha gjort bättre. och annat. men hon sa att det mesta var bra. bara att jag ska tänka på att inte ha för långa meningar, och att jag ska använda mig avplanschen och så. hehe. och så fick jag läsa om texten ur mitthuvud några gånger till, och då skulle jag visa på planchen om vad det var jag sa. och så sa hon att jag skulle göra det på torsdag igen, inför tyska 2 igen. och då skulle jag lägga dit lite mera på planchen, och inte ha nått papper. eller bara punkter. hehe. och jag som hatar att prata högt inför folk. och så ska jag göra det TRE gånger på samma dag, Tyska, Svenska och Miljöproblemen i världen! ;o jag kommer dö! hehe.

och i helgen är det Köpingsyran! på fredag ska jag gå med malin, och lite ibland massa andra. och på lördagen, men massa xD orkar inte skriva massa namn (a' hehe. men jag kommer inte ha nå pengar, typ 100 kr eller nått ;o usch! men jag måste ha alla min andra pengar till jag ska till rom, planet går typ 7 eller nått på morgonen, och så flygbussen från arboga går typ 3 tror jag ;o så måste åka från kolsva HALV TRE! jag kommer vara död! men får sova i bussen och på¨planet :) hehe. ska bli sååå kul att åka dit! :) längtar sjukt mycket! :D hehe.

aja. ska gå till affären en liten snabbis nu! ha en bra dag! :) pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Låter som en bra vecka! :D

Lycka till imorgon också, det går säkert jätte bra! :)

2009-05-26 @ 20:13:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0