don't cut this pig

gud så varmt de är ute! var hon mormor, fick rensa ogräs från deras hallonrabatt! och gud så varmt det var! direkt sol på mig i typ 2-3 timmar! haha, men jag tjänade faktiskt 100 kr på't! så det var bra! och samtidigt blev jag liiiiite brunare (a) yeey!
justja, jag och michelle var ju färbi nautilus också, för att kolla när de öppnar, och vet ni?! de öppnar fan inte fören vecka 29 och de är vecka 26 nu! ;o det var låågt! till och med lägre än glocolnet(?) så nu måste jag åka in till köping varje gång jag vill träna, och det kostar bara 34 kr dit och hem ;o känns ju kul, och jag som skulle träna 3 gånger i veckan, de gick helt åt skogen nu ;(
så jag sitter och tröst äter lite nu (a) godis och energi dryck! =D haha!
och jag ska snart duscha också ;p hehe, ifall någon vill veta ;P
ne, nu ska jag gå och vara liite social med mamma, och låta henne lukta på mitt svett xD haha, innan jag går in i duschen! visst är jag snäller? (y) haha
byebye <3


Kommentarer
Postat av: Jannie

de är egentligen inte mina utan en tjejkompis. men de bor hos mig haha. ska kolla upp det! vad gör du då?

2009-06-23 @ 19:33:37
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Moa S

det är verkligen sjukligt varmt!

2009-06-23 @ 19:35:12
URL: http://xoxomoa.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

sjukt varmt

2009-06-23 @ 19:44:13
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0