ännu en varm och solig dag!

hejsan!
har varit hemma ett tag nu, åkte till mormor och solade i kanske 2 timmar. vart uttråkad efter ett tag xD hatar att ligga stilla för länge ;p så cyklade hem igen. och har inte gjort så mycket mera idag! När jag var hos mormor, så frågade hon även om jag var ledig nästa torsdag, fredag och lördag, vilket jag är, tror ja xD iallafall, så ska följa med mormor, morfar calle, jenny, sören, lillkusinen, berit och alf någonstans i sverige om det blir fint väder. och så skulle vi sova i någon stuga eller nått (: dom ville ha med mig som typ barnvakt till kusinen min ifall de skulle ut och äta eller nått (: så jag ställer upp på de! umgås lite med honom! så söt som han är! =D haha.han är så roligt, vet ni vad han kalla morfar calle för? haha! så sött, han säger mutta xD haha!


Lillkusinen nisse, i april förra året (:

hmm. jag är jätte sugen på Stuvade makaroner med Falukorv, kethup och senap! ska tvinga mamma att göra de sen (a' haha. annars händer inte så mycket idag. mest ta de lugnt och så (:
justja, jag har ätit vattenmelon också. så himlans läskande och gott de är! <3 jag planterade också ett sånt dära litet för som finns i, undrar om det börjar växa meloner nu =D haha
jag har även lust att göra pärlplattor, någon som vet något roligt mönster/figur man kan göra? =D hehe.
ska nog göra en liten stjärna eller nått nu (: ni får ha de bra! pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0