Pans Labyrint

hejsan kära läsare! :)
sitter just nu och kollar på filmen "Pans Labyrint" den är ganska så bra faktiskt! :)
" Året är 1944, slutet av det spanska inbördeskriget. Ofelia och hennes mamma Carmen flyttar upp i bergen där Carmens nye man kapten Vidal och hans män i Francos armé, strider mot de sista motståndsmännen.
Ofelia dras mot en övervuxen labyrint i närheten av deras nya hem. I denna förtrollande värd möter hon labyrintens väktare, den mäktige Pan, som hävdar att han känner till hennes riktiga identitet och hennes hemliga öde. För att få reda på sanningen utsätts Ofelia för tre farliga uppdrag och ett skrämmande och häpnadsväckande äventyr tar sin början. Men i bakrunden lurar Kapten Vidals verklighet som blir allt svårare att skydda sig ifrån..
"
står det på baksidan utav filmen. Om man gillar Drama/Fantasy filmer så är den här en helt okej film att se på en regnig sommardag! :)


Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Fint namn du har ;)

2009-07-20 @ 18:40:34
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: maegy

Sv: ja eller hur :o haha :D <3

2009-07-20 @ 19:47:01
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: johanna

älskar den filmen :D

2009-07-20 @ 20:26:05
URL: http://johannaperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0