liten lista :)

99 saker du kanske inte visste om mig

1. Fullständigt namn? - Nadja Emy Margareta Ekholm
2. Exakt ålder? -  17 år, 6 månader och 12 dagar
3. Vart bor du? - Kolsva
4. Bor tillsammans med? mamma, syster och bror
5. Husdjur? - nej
6. Färg på ditt hus? - tror de är rött xD
7. När är du född? 16 Januari 1992
8. Klass? - 1'an
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb?  nepp
11. När ska du sova ikväll? - när jag är trött (:
13. Duschat idag? -  ne
14. Kramat någon idag? - japp
15. Pussat någon idag? - nein
16. Vad har du ätit? - mackor, lax, potatis
17. Dagens klädsel? - puma shorts, linne
18. Dagens smink? - mascara
19. Dagens sötnos? - farmor :)
20. Dagens roligaste? - haha, någon släkting satt och pratade om att man skulle förbjuda mobiler xD haha
21. Har du många vänner? - de jag har är bäst <3
22. Hur många har du kysst? - hehe
23. Vem kramade du senast? - någon släkting xD
24. Vem pussade du senast? - en katt xD
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - ne
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jag orkar inte gå och hämta mobilen (A)


FAVORIT:

1. Film? - Twilight
32. Låt? - Britney Spears - Freakshow
33. Mat? - tacogratäng :D
34. Dryck? - kolsvas vatten <3
37. Stad? - Haparanda
38. Land? vet inte
39. Ämne i skolan? - multimedia
40. År?  1996


SENASTE:

41. Personen du tänkte på?  syster
42. Personen du kysste? - haha
43. Gången du spydde? - någon gång förra året
44. Gången du grät? - vet inte
45. Pizzan du åt? - För nån dag sen
46. Gången du var i göteborg? ¨förra året
47. Gången du var i stockholm? - 14 juli
48. Gången du var full? -  aldrig
49. Gången du var hög? - never
50. Personen som såg dig gråta? - mamma
ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - tv spel
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Inget
60. Svart hår eller blondt? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? -  mina vänner, mamma och syster
71. Personer du hatar? -  min bror xD
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ehm, vet inte xD
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -  Ingen.
74. Glassar du ätit på en dag? - inte vet ja xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 2
76. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig haft :) tror jag inte xD
77. Piercingar har du? - 3
78. Personer du saknar just nu? - många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Typ aldrig


VEM
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - my bby girl
84. Spelade du tv-spel med senast? - vet inte, har inte spelat på läng:P
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - ingen xD
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  min bror
87. Förtjänar att dö? - min bror
89. Vill du sova brevid inatt? -  min snutte filt xD


VAD:

90. Gör dig glad? - musik, vissa böcker, min vänner
91. Gör dig ledsen? - min bror, vissa låtar, vissa böcker
92. Vad vill du helst göra nu? - åka båt
93. Önskar du att du slapp göra? - diska
94. Vill du ha nu? - peengar! xD
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
96. Längtar du till? - mycket
97. Tycker du om dina betyg? - haha, ohja!
98. Ångrar du i ditt liv? - det finns vissa saker
99. Är det bästa som har hänt dig? - vet inte, kan inte komma på nu :)


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Det är bara bra med mig.sitter på en bänk och njuter av solen. hur har din dag varit?

2009-07-28 @ 18:49:55
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Perez.

jag bor i tumba hos min far hehe :) kramis.

2009-07-28 @ 19:27:03
URL: http://perezj.se
Postat av: ELISE

haha kul att du tog studenten 1011 :) bra nog gammal du borde vara !

2009-07-28 @ 22:31:26
URL: http://enblondelise.blogg.se/
Postat av: Angelica

jäklar vilken lista

2009-07-29 @ 00:37:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Valentina

Hej :)

Haft en bra dag?

Din bakgrund på bloggen är riktigt söt!

2009-08-02 @ 20:09:15
URL: http://valentinabaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0