baby, i don't know anymore..

Hejsan! :)
sitter inne i husvagnen i stugan (: har just åkt runt lite här omkring och besökt lite olika släktingar :)
ena var lite rolig, han sa att man borde förbjuda mobiler, för att det blir så mycket störningar och att eleverna blir okonsentrerade xD haha!
vi ska snart äta fisk tror jag (: och linda pratade om att åka ut på vattnet igen, fast jag vet inte. det blåser mycket (a) hehe
och så kanske jag ska få testa köra bil på småvägarna här xD fast, vet inte riktigt om jag vågar (a) jag är fegis!
men jag ska gå in till de andra nu! ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

hihihi :D:D

2009-07-28 @ 17:39:57
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: irma

inget planerat mer än att min bror fyller 18 på fredag och vi ska fira honom uppe i sthlm :)

själv?

2009-07-28 @ 17:56:47
URL: http://irmagranbom.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har varit i stan :)

själv?

2009-07-28 @ 18:05:13
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0